Jump to content
BMW United
Eric

Essen Motorshow 2016

Recommended Posts

Ook dit jaar is er weer een Essen Motor Show. Net als alle voorgaande jaren is er ook dit jaar weer het één en ander te zien in de Met de segmenten Sportieve seriemodellen, Tuning, Motorsport, Classic Cars en Motorfietsen.

Deze show is van 26 november tot en met 4 december.

Vanaf 2010 ben ik zelf geweest en ik vind het een leuk uitje. Ik maak dan nogal wat foto's, hier die van 2010, 2011,  2012, 2013 en 2014.

Vorig jaar heb ik "voor de verandering" eens geen foto's genomen. Ben er wel geweest. Misschien dat ik dit jaar wel weer wat foto's ga maken.

Misschien dat er meer mensen zijn die hier heen willen. Als je nog nooit geweest bent is het altijd leuk om een keer te doen. Er is echt voldoende te zien. Hallen met veel oud spul, maar ook nieuwe dingen, extreme tuning en een hal met lampjes / radio's en dergelijke. 

In 2010 gingen we volgens mij ook vanuit United.

Ik ga 3 dec naar Essen..

Ben er vorigjaar geweest,na een 12 jaar nie te zijn geweest..en heb me heel de dag weer vermaakt!

Mooie beurs. Ben er een tijdje terug ook geweest en heb mijn ogen uitgekeken. Als ik ga dan is het de 26ste of de 27ste. Helaas wel drukke dagen maar heb anders geen tijd.