Jump to content
BMW United
Sign in to follow this  
Jeronemo

[e65] 730d FL 2006

Recommended Posts

Ik had em al een tijdje terug gezien op MP.

Ik dacht toen; Beetje weinig /  geen interieur foto's.

Sommige belangstellenden hebben een specifiek smaak van kleuren in interieur die bepalen of ze wel of niet bij zo'n auto ga kijken. 

Zijn de swirlkleppen er al uit?

Achterklep elektrisch dicht?

Ventilatie in stoel?

Verder mooie auto, wij rijden nu ook 5 jaar met een 730d en op een zware reparatie ( nieuwe krukas ) bevalt die superrrrrrrr.

Bij ons vertoont stuur en een paar knoppen en de hoofdsteun wel slijtageplekken.

Tis inderdaad een super relaxte diesel om mee te rijden. Met de zomer vakantie naar Frankrijk geweest en zo'n 4500km aan rij genot mogen ervaren  :superman:

Je hebt gelijk wat betreft de foto's, was ik helemaal vergeten maar inmiddels aangepast  :good:

Zover ik weet zijn de swirlkleppen er niet uit. Heb ook geen elektrische achterklep en ventilatie in de stoelen.

Verder wel een redelijke complete auto, en helaas ook bij mij de bekende slijtage op de plastic fantastic knoppen  :p

Kwa onderhoud heb ik maar een paar dingen te verduren gehad: als eerste moest na de aanschaf wel de krukas poelie worden vervangen omdat het rubber al bijn geschuurd was (slechte onderhouds monteur gehad in het verleden).

Na de vakantie hield ook de startmotor ermee op.

Voor de rest echt een heerlijke auto, en ik ben elke weer verbaasd aan de kracht en power van de motor met optrekken  :shock:

Voor de rest echt een heerlijke auto, en ik ben elke weer verbaasd aan de kracht en power van de motor met optrekken  :shock:

Dan moet je eens met de opvolger rijden, dat is nog eens een groot verschil. Zijn inderdaad goede motors daar is geen twijfel over.

Ik heb vandaag met mijn 265pk sterke 3 liter benzinemotor 1 op 13,5 gereden.

Waarom dan een diesel kopen...

Ja, ik weet het z4 weegt maar 1325kg en kan ook makkelijk 1 op 7 rijden :D

Ik heb vandaag met mijn 265pk sterke 3 liter benzinemotor 1 op 13,5 gereden.

Waarom dan een diesel kopen...

Momentopnames gelden niet hè Daniël ;-)

Maar is nog steeds een moment opname. ik gun je het verbruik hoor maar het is net zo realistisch als het verbuik dat fabrikanten meegeven aan nieuwe auto's.