Jump to content
BMW United
biemer

Meetings in het algemeen.

Recommended Posts

Heel toevallig hebben wij ook over gehad met Des en Clint. Ik zei al, vind onze eigen meetings veeeeel leuker. Volgende jaar ben ik sowieso niet aanwezig bij bimmerfest.

Wil niet meteen alle grote meetings over 1 kam scheren. Het is vooral dat ik Bimmerfest nu wel gezien heb en het voor mij iets te massaal is geworden.

De voorgaande edities van Bimmerfest heb ik me goed vermaakt.

Ik vond deze editie wel een beetje een rommeltje, iedereen doet maar wat. Alles staat kriskras door elkaar of frot z'n auto gewoon ergens tussen...Alain?

Als we een grote partytent bij hadden (schaduw!!), een tafel, stoelen en een koelbox vol lekkers zal het vast een hele andere meeting zijn geworden.

Naar mijn idee is dit ook de enige grote meeting waar we heen gaan toch? Die Yountimer meeting 2 weken geleden kan ik niet echt groot noemen. Jammer van het weer maar volgend jaar probeer ik er toch weer bij te zijn.

Ik persoonlijk vind bimmerfest ook niet echt veel mee...in Boxtel ben ik 1 x geweest,maar daar vinden ze mij nooit meer.

Was blij dat ik als bezoeker was vandaag.

WEZE vind ik vele malen mooier persoonlijk..

Ik ga liever naar meetings waar niet alleen bmw staat,daar heb ik t een beetje mee gehad,ik waardeer alles en vind alles mooi tot de e38,daarna houd t voor mij op.

Ik ben echt van de oldies,en das op bimmerfest niet zo aanwezig helaas.

Mvg graad

Voor mij was bimmerfest de grootste meet waar ik heen ga en verder zijn er toch geen hele grote andere?

Wat Tom al zegt, we hebben ook niet lekker samen gezeten... Dan merk je toch dat Ries er niet bij was... Als we idd onder een partytent hadden gezeten met een drankje dan is het beter uit te houden. Wat vanmiddag al geopperd werd, misschien is een gezamenlijke inleg voor z'n tent een mogelijkheid?

Daarbij lijkt het mij ook wel leuk als we gezamenlijk de schouders eronder zetten en ook wat meetings over de grens op gaan zoeken.. Kan Ries ff met zijn auto de benen strekken! Oohhhneeee!!! das war einmal!!!

Ik snap wel een beetje wat er bedoeld wordt. Andere jaren staan we allemaal bij elkaar en is de opkomst van hieruit een stuk groter. Op de plattegrond kon je al zien dat de Alpinaclub een stuk van United af stond. Dat icm lagere opkomst helpt de sfeer natuurlijk niet.

Ik denk dat als er beter gecommuniceerd was dat deze 2 clubs naast elkaar zouden willen staan dan had je al een heel ander gevoel gehad.

Dat ik er niet meer zo vaak bij zal zijn is nou eenmaal zo. De 7 is nu een week weg en ik heb er geen spijt van. Heb in de groepsapp al aangegeven dat als er bij SPBA wat georganiseerd wordt, of gewoon de zaterdag sleuteldag druk bezocht gaat worden, ik er zeker bij ga zijn. En wie weet kom ik met een meeting een keer aanwaaien. Heb nog steeds een BMW hè...mist alleen 2 wielen...

Ik denk inderdaad dat net als poosje terug een meeting als Bimmerfest en dan gezellig tentje, iedereen wat te kanen en te zuipen mee het al snel leuk is!

Maar de kleinere meetings georganiseerd vanuit ons is vaak wel het vermakelijkst, eensch!

Al moet er dan als er iemand wat organiseert wel e.a. goed van te voren geplanned vind ik.. dus lokatie, afspreekpunt, ruim van te voren zodat opkomst hoog (kan) zijn en duidelijke communicatie

Dit jaar kon ik niet, helaas, bmwunited of niet, ik ga als ik kan zeker naar bimmerfest, ik hou van meetings waar wat te zien wn te doen is, en meestal staan er standjes zat om rond te snuffelen en ideeen voor de toekomst op te doen..