Jump to content
BMW United
Rachel

en dat is 4. Nu een e34 530i

Recommended Posts

Ik heb de 530i uit 1993 met defecte motor gekocht toen helemaal verstoft in de opslag stond;

driftbmw.jpg

Ondertussen is de auto voorzien van een frisse 4 liter motor, gewassen en gepoetst en getectyleerd.

e34.jpgOp carrosserie zitten paar kleine gebruikers sporen en van binnen is die nog netjes. Met leren bekleding en stoelverwarming.

Het is de snelste auto voor mij tot nu toe. Heb topsnelheid nog niet getest maar ik heb heel sterk het idee dat die sneller is dan de e65 met 3 liter diesel. 

Deze heeft geen ASC of tractie controle. Wat ik me herinner van me 1991 518i of me e39 520ia had die wel zo'n knopje.

Deze met handbak en koude banden gooit z'n achterkant zo om.

De drie liter diesel e65 wordt snel kleiner in de spiegel van de 540 E34. Spreek uit ervaring dus weet het wel zeker

oude blok ligt bij Marco Molenaar. ik heb het met hem er over gehad. als je belangstelling heb bel em dan maar even. Hij heeft een hele stapel blokken over.

ik was het verbruik van me E38 van een paar jaar geleden al weer een beetje vergeten.

Verbruik van deze auto is 1 op 7

afgelopen zondag zijn we wezen driften op lelystad 

in lelystad heb ik em afgetankt en toen driften en toen naar huis en weer afgetankt en toen was verbruik 1 op 4,9

12771763_1063784733688462_51449000199643

Had je Daniël (dzwonek) z'n verbruik moeten zien nadat we op circuit Zandvoort een heat hadden gereden. was dacht ik 1 op 3

waarschijnlijk hebben we dat op circuit ook gedraaid maar is gemiddelde nog omhoog gegaan door dat ik daarna nog 150 km had gereden over openbare weg.