Jump to content
BMW United
individualtouring

Welke ipcamera kopen?

Recommended Posts

Nee, die camera wil je echt niet!

Die heeft maar een resolutie van 640x480. Leuk als er iemand direct voor de camera staat, maar een paar meter verderop, helemaal in het donker, zie je niets meer... Overigens zie ik ook geen "IR-Cut" staan (google dat maar). Dat wil je absoluut, anders heb je overdag ook een erg matig beeld.

Ik kan je aanraden om gewoon eenmalig iets goeds te kopen. Het instellen doe je ook maar 1x.

Mijn ervaring:

Aangezien er bij onze directe buren in korte tijd 2x ingebroken is en 2 huizen verderop ook al 2x, hebben wij ook nu alles "beveiligt" met camera,s. Er hangen er 4 die het gehele huis rondom kunnen bekijken. Dit beeld wordt automatisch 3 weken bewaard, waarbij ik de laatste 4 dagen realtime terug kan kijken d.m.v. m'n telefoon of via een computer.

Alle camera's zijn minimaal 1280x800 en van een gerenomeerd merk (Vivotek en AVtech). Kost idd. een paar centen, maar alles werkt perfect.

Ik zou wel voorzichtig zijn met Wanscam, waar daar wil de "kwaliteit" nog al eens van variëren. "alle waren naar z'n geld", zullen we maar zeggen wink.gif

Nee inderdaad, ken deze ook helemaal niet. Maar die foscams heb je wel met die lasercut en die zijn best wel scherp voor de prijs. Maar ja het is maar wat je ervoor uit wilt geven