Jump to content
BMW United
edjebmw

BMW Meeting Powered by Wheels@nline

Recommended Posts

Hoi BMW vrienden en vriendinnen...

Zoals de meeste inmiddels wel weten, was dit jaar de laatste Editie van EDje's BMW Meeting.

Maar naar vele verzoeken, en omdat het toch blijft kriebelen, ben ik bezig in samenwerking met Wheels@nline,

Om daar een leuke dag te organiseren voor jullie. Ik ben nog druk bezig met de opzet hiervan, en wat ik allemaal op zo korte termijn allemaal nog kan regelen. De datum zal ergens in September liggen,

dus dat is al over een goeie anderhalve maand !!!!

Laat anders even een reactie achter hier en/of op m'n Facebook

en deel dit dan ook zoveel mogelijk ... Dan zorg ik,

dat jullie toch nog een leuke BMW Meeting krijgen nog net in de zomer.

Als er meer duidelijk is, dan meld ik het hier, maar ook zeker op facebook

— Powered by wheels@nline.

wheelsnline.jpg

Helemaal top Ed :good:

Vond het na juli altijd stil worden met de meetings, dus ik ben er zeker bij :drinks:

Helemaal super... zoals het er nou naar uit ziet, probeer ik het op 1 September te houden, dan zijn er zeker nog geen andere Meetings :clapping:

Hallo beste Ed,

Ik vind dat u geweldig uw best doet, om voor vele BMW liefhebbers te zorgen, dat deze een geweldige meeting dag mogen beleven.

Wat ik enorm jammer vind, dat een organisator van uw kaliber het jammer genoeg het bijltje er bij neerlegt, omdat de eerste de beste galbak uw organiseer vermogen tracht te ondermijnen.

Ik heb dus reeds meer gelezen over dit autoritair ventje, op diverse sites en fora.

Is het niet veel beter om deze malloot te negeren, en lekker door gaat met uw geweldige talent, het organiseren van dergelijke meetings.

Ik heb het vermoeden dat u deze kwal daar het meeste en het hardste treft, negeren.

Ik snap dus heel erg goed, dat u behoorlijk gekwetst ben, dat het op deze manier niet helemaal lekker werkt, maar om dit autoritaire figuur op deze wijze zijn zin te geven, dat moet niemand toestaan, zelfs niet in de gelederen van de club waar deze autoritaire malloot lid van is, daar zouden ze hem eens flink op de vingers moeten tikken, dat dit echt niet door de beugel kan.

Dit gegeven benadeelt het forum of club waar hij lid van is, ik zou het dus niet tolereren, als er een dergelijk figuur, de meetings van een ander vergalt, ik zou hem er dus wel op aan spreken, of dit wel of niet zo is, dat moet bij mij echt boven water komen.

Ik zou dus geen lid van een dergelijk forum of club lid willen zijn, waar dergelijke autoritaire mannetjes de lakens uit tracht te delen.

De verslagen en de reacties die op uw topics verschijnen, die liegen er dus niet om, dat dit echt van zeer hoge kwaliteit is, daar kan men echt geen speld tussen krijgen.

Beter en mooier kan ik het u niet verwoorden, hoe ik er over denk!

Ik weet gewoon dat velen er net zo over denken.

Ik wil u dus zeer vriendelijk bedanken voor uw uitmuntende organiseer vermogen, en uw uitmuntende verslagen, dat is gewoon echt heel geweldig. Chapeau!

Verder respecteer ik gewoon uw beslissing.

Dat wilde ik gewoon even kwijt, ik vind het erg jammer.

Ik wens u verder veel succes toe met hetgeen wat u verder nog wil / gaat doen.:good:

Met vriendelijke groet,

Ad

Hallo beste Ed,

Ik vind dat u geweldig uw best doet, om voor vele BMW liefhebbers te zorgen, dat deze een geweldige meeting dag mogen beleven.

Wat ik enorm jammer vind, dat een organisator van uw kaliber het jammer genoeg het bijltje er bij neerlegt, omdat de eerste de beste galbak uw organiseer vermogen tracht te ondermijnen.

Ik heb dus reeds meer gelezen over dit autoritair ventje, op diverse sites en fora.

Is het niet veel beter om deze malloot te negeren, en lekker door gaat met uw geweldige talent, het organiseren van dergelijke meetings.

Ik heb het vermoeden dat u deze kwal daar het meeste en het hardste treft, negeren.

Ik snap dus heel erg goed, dat u behoorlijk gekwetst ben, dat het op deze manier niet helemaal lekker werkt, maar om dit autoritaire figuur op deze wijze zijn zin te geven, dat moet niemand toestaan, zelfs niet in de gelederen van de club waar deze autoritaire malloot lid van is, daar zouden ze hem eens flink op de vingers moeten tikken, dat dit echt niet door de beugel kan.

Dit gegeven benadeelt het forum of club waar hij lid van is, ik zou het dus niet tolereren, als er een dergelijk figuur, de meetings van een ander vergalt, ik zou hem er dus wel op aan spreken, of dit wel of niet zo is, dat moet bij mij echt boven water komen.

Ik zou dus geen lid van een dergelijk forum of club lid willen zijn, waar dergelijke autoritaire mannetjes de lakens uit tracht te delen.

De verslagen en de reacties die op uw topics verschijnen, die liegen er dus niet om, dat dit echt van zeer hoge kwaliteit is, daar kan men echt geen speld tussen krijgen.

Beter en mooier kan ik het u niet verwoorden, hoe ik er over denk!

Ik weet gewoon dat velen er net zo over denken.

Ik wil u dus zeer vriendelijk bedanken voor uw uitmuntende organiseer vermogen, en uw uitmuntende verslagen, dat is gewoon echt heel geweldig. Chapeau!

Verder respecteer ik gewoon uw beslissing.

Dat wilde ik gewoon even kwijt, ik vind het erg jammer.

Ik wens u verder veel succes toe met hetgeen wat u verder nog wil / gaat doen.:good:

Met vriendelijke groet,

Ad

Wowwwww , had veel verwacht, maar zeker niet dit :rolleyes: Kan het wel erg waarderen :drinks:

Ga ook zeker proberen er in de toekomst wat moois van te maken voor jullie... want daar doe ik het tenslotte allemaal voor !!!!!

Nogmaals super bedankt voor deze positieve reactie, en wie weet,tot ziens ergens op een BMW Meeting :good:

De BMW Meeting staat nou vast op Zondag 1 September bij;

WHEELS ONLINE B.V.

Sportlaan 125

3364 DK Sliedrecht

Wrapaholic zal ook aanwezig zijn deze dag, samen met nog wat andere leuke bedrijfjes. Maar hierover later meer.

Ook zal er een patatkraam komen, zodat je niet hoeft om te komen van de honger

Als er weer meer bekent is, dan kunnen jullie het hier weer lezen.

Tot Zondag 1 September allemaal bij Wheels@nline