dzwonek 4 Report post Posted October 24, 2013 Weer wat gemod, oranje knippers, koplampen schoongemaakt en zwarte(eindelijk gekozen) Alcantara hemel. Wat foto's met resultaat Share this post Link to post Share on other sites
KawaBmw7 28 Report post Posted October 24, 2013 Vind die hemel toch wel veelbelovend hoor. Denk dat er hier wel meer zijn die dat willen. Share this post Link to post Share on other sites
DeSchapenkop 4 Report post Posted October 24, 2013 Wow, wat een transformatie zeg! Zondag maar eens goed van dichtbij bekijken, en aanraken... Share this post Link to post Share on other sites
Clintjebmw 6 Report post Posted October 24, 2013 Die hemel wou!!!! Super!! Koplampen ook mooi helder persoonlijk ben ik alleen niet van de oranje knippers Share this post Link to post Share on other sites
GJS 2 Report post Posted October 24, 2013 Echt mooi geworden binnenin! Oranje knippers vind ik ook altijd wat minder, maar is wel netjes in je totaalplaatje De auto glimt ook heel erg mooi zo, superplaatje! Share this post Link to post Share on other sites
BigFreak 10 Report post Posted October 24, 2013 ziet er goed uit! oranje knippers heeft zeker wat! maar zelf zo ik ook heldere nemen of de US versie met een geel stukje er in. Share this post Link to post Share on other sites
laurens 0 Report post Posted October 24, 2013 ziet er weer strak uit hoor zo,n zwarte hemel is wel erg gaaf. hoe heb je de koplampen weer zo mooi gekregen ook aan het polijsten geweest Share this post Link to post Share on other sites
Bombadil 0 Report post Posted October 24, 2013 supermooi! Share this post Link to post Share on other sites
Timmy 2 Report post Posted October 24, 2013 Ziet er weer super uit Daniel! Ik vind het juist wel mooi die oranje knippers! Ben zelf ook terug naar oranje gegaan na enkele maanden us knippers. Share this post Link to post Share on other sites
Chris 0 Report post Posted October 24, 2013 Vind die hemel toch wel veelbelovend hoor. Denk dat er hier wel meer zijn die dat willen. Haha nou en of... Ziet er goed uit Daniel. Is ie oem of heb je m laten bekleden? Zou persoonlijk alleen nog wat aan de verlaging aan de achterkant doen. Hij staat nu wel erg voorover. Achter is ie nog oem zeker? Share this post Link to post Share on other sites