emmelkamp 5 Report post Posted September 23, 2012 GJS en ik zelf in de prijzen Share this post Link to post Share on other sites
KawaBmw7 28 Report post Posted September 23, 2012 Kijk, dat is dan toch ook wel leuk. Gefeliciteerd!! Share this post Link to post Share on other sites
biemer 11 Report post Posted September 23, 2012 Helemaal top, 2 dikke 12 pitters in de prijzen. Mannen van harte. Share this post Link to post Share on other sites
BMW Max 0 Report post Posted September 23, 2012 Ohh gefeliciteerd heren. Waarom een prijs? :wacko: Share this post Link to post Share on other sites
Renee38 3 Report post Posted September 23, 2012 Van harte mannen word weer eens tijd dat ik naar een meeting ga. Hopelijk vanaf volgende maand weer meer tijd ervoor. Share this post Link to post Share on other sites
GJS 2 Report post Posted September 23, 2012 Was een leuke meeting Wim! 727km bijgeschreven en beide een beker in de wacht gesleept Prijs van Wim was voor de meest / beste OEM BMW van de dag. Mijn prijs was voor de mooiste 7 van de dag. Op de terugweg nog even een Schnitzel in Castrop gegeten met Wim en Lars. Share this post Link to post Share on other sites
BMW Max 0 Report post Posted September 23, 2012 Achso... Nou echt perfect hoor. gefeliciteerd. :good: Share this post Link to post Share on other sites
emmelkamp 5 Report post Posted September 23, 2012 De Jury aan het werk Share this post Link to post Share on other sites
Chris 0 Report post Posted September 23, 2012 Haha dat maakt de dag helemaal leuk!! Share this post Link to post Share on other sites
Clintjebmw 6 Report post Posted September 23, 2012 Gaaf mannen van Harte Share this post Link to post Share on other sites