Jump to content
BMW United
individualtouring

Zo, net een Iphone 4S gewonnen met de polderrally.

Recommended Posts

Alleen pakt hij de microsimkaart uit de ipad niet, nu moet ik in het menu instellingen de pincode uitzetten, maar daar kom ik zo niet in hij blijft vragen naar een simkaart zonder pincode, hebben ze mij net uitgelegd, is een klein probleempje wat binnen een paar dagen is opgelost bij t-mobile. :wacko:

Heb ook gelezen dat je ff een nieuwe simkaart moet aanvragen.

Het geval wil dat de oude simkaarten niet of niet goed werken met de 4S

Heb zelf KPN en geen problemen.

dat is mooi gedaan kerel,word wel 100 euro aan poetsspullen er tegenaan gooien :rofl:

dan heb je ook een mooie iphone,ik zelf heb ook de 4s,gewoon met de geknipte simkaart

uit mijn oude iphone 3,werkt perfect hoor.

heb ook mn iphone 4 nog,maar echt veel sneller is de 4S echt niet, Siri is wel leuk :yahoo:

Klopt, ik had nog steeds de oude 3gs, nu deze uitkwam wou ik ook een keer vooraan staan :lol2:

Trouwens mijn zoontje heeft net ook een witte 4s gekocht, daar deed mijn microsim uit de ipad het ook niet, ligt 99% aan de simkaart. :blink:

Lucky Bastard dry.gifblush.gif

Dus je hebt er nu 2? Want jij was dat toch die bij status updates had vermeld dat ie er een los in de winkel ging kopen 2 weken terug?

Ja we hebben er samen 2, in de winkel zijn ze niet te koop nu, dus mp maar afgestruind, 1 46 km rijden en de andere 2 km rijden, was toevallig nog van een bekende ook.

Lag dus aan mijn simkaart, even bij Richard getest en ik had er achteraf nog 1. :good:

En nu doe ik dat microsimkaartje weer in de ipad en gewoon weer internetverbinding. :wacko:

klopt de microsims van een 4g pakt de 4s niet..

je kan het heel snel controleren..

als de simkaart nummer begint met 8931162111 werkt het niet

als ie begint met 8931162112 werkt het wel..

je kon ook gewoon even langs de winkel richard hadden ze hem voor je omgeswapt..