Jump to content
BMW United
edjebmw

EDje's BMW Meeting 2013 !!! Laatste Editie !!!

Recommended Posts

Na vele positieve reactie's, en al de vele verzoeken om het volgend jaar weer door te zetten, Zal EDje's BMW Meeting 2013 plaatsvinden op Zondag 26 Mei

De entree zal weer € 5,00 zijn per BMW

( hiervoor krijg je korting op een heat karten, en op het lopend buffet na de BMW Meeting !!!! )

Verder probeer ik er wel weer een mooi spektakel van te maken,

en ben druk opzoek naar leuke stand's en bedrijfjes voor deze dag.

De datum staat dus al vast, en zal zijn: Zondag 26 Mei 2013 van 13:00 t/m 17:00

De lacatie is als gebruikelijk weer:

Van der Ende Racing Inn

Nieuweweg 57k

2685AS Poeldijk

Als er nieuwtjes zijn dan zal ik het zeker melden.

voor meer info kan je ook altijd kijken op: http://www.edje-bmw.nl

Het duurt nog allemaal even...maar tot Zondag 26 Mei allemaal !!!!!

BMWMeeting2013.jpg

Ed, het was vorig jaar weer een geslaagde dag, alleen is het jammer dat sommigen al weer vroeg vertrokken zou het geen idee zijn om de mensen wat langer aan de meeting te binden door bekers uit te loven in verschillende categorieen/modellen?

Gewoon de entree met een euro of 2,50 verhogen en daar de bekers van kopen, denk dat de meesten dan wel blijven hangen tot het einde.

Is trouwens maar een idee hoor. ;)

Volgens mij kom je teveel op een bepaalde belgiesche meeting, Rich. :rolleyes:

Maar het idee is goed, daar de meesten in België inderdaad op de prijsuitreiking plus zoenen van de plaatselijke schone, wachten.:drinks:

@Jeroen, dat zal het zijn ja. :rolleyes:

Afgelopen jaar gingen sommigen al rond 2 uur weer weg, terwijl het net begon eigenlijk, dat is niet leuk voor Ed maar ook niet voor de liefhebbers die er 2 uur voor in de auto zitten. ;)

Ed, het was vorig jaar weer een geslaagde dag, alleen is het jammer dat sommigen al weer vroeg vertrokken zou het geen idee zijn om de mensen wat langer aan de meeting te binden door bekers uit te loven in verschillende categorieen/modellen?

Gewoon de entree met een euro of 2,50 verhogen en daar de bekers van kopen, denk dat de meesten dan wel blijven hangen tot het einde.

Is trouwens maar een idee hoor. ;)

De eerste keer had ik dat idee zelf ook, en heb toen de bekers maar gewoon weg gegeven, want de gene die hem hadden gewonnen, waren ook al weg.

Het hangt ook een beetje van het weer af, of ze blijven hangen of niet... want afgelopen jaar bleef het best fris en stond er veel wind.

Ik probeer wel meer stands te krijgen en daar een mooie opzet van te maken, dan hebben de bezoekers ook meer om te bekijken/kopen :drinks:

Maar alle ideeën zij welkom :good: