Jump to content
BMW United
RodericE32

Geen BMW meer...

Recommended Posts

Ik had niet verwacht dat jij je zo snel uit het veld zou laten slaan Ro. Snap best dat je er klaar mee bent en niet meer met zo'n persoon wil samenwerken, maar als je weggaat zou ik hem sowieso nog een herinnering meegeven...

Ro, ik had je nog aan de telefoon vanmiddag terwijl we foto's aan het maken waren van de B12 (e32). Er bestaat geen mooier model man. Laat je niet van je stuk brengen en als je het vermoeden van een bepaald persoon hebt stap er dan op af en vraag het gewoon op de man af. Net zo lang door vragen tot je de onderste steen boven hebt.:angry:

Zonde als je de wagen zo van je af laat gaan.

Sterkte en toch gefeliciteerd met je vader.

Ik zou mijn never nooit niet laten wegpesten Ro, en zeker niet door iemand die het zo min aanpakt, kijk wat er nog te redden valt aan onderdelen en verkoop die gewoon, klinkt *** maar levert het meeste op voor jou, nu lacht die gek zich rot om je.

***,dat is echt balen Ro,maar wat je nu zegt is dat diegene dat juist wil dat je

mooie e32 in de hens wil steken,dan idd een paar nachten bij de auto slapen tot je diegene betrapt =@

En dan mag je jezelf uitleven man :angry:

En nog gefeliciteerd met je vader

ik zou die gene ook even aan spreken en idd op zijn houding letten.

wat een misselijk volk heb je toch Bah

van harte met je vader.

Ik had niet verwacht dat jij je zo snel uit het veld zou laten slaan Ro. Snap best dat je er klaar mee bent en niet meer met zo'n persoon wil samenwerken, maar als je weggaat zou ik hem sowieso nog een herinnering meegeven...

Dat diegene een herinnering krijgt is 1 ding wat zeker is...

En hij mag zich sowieso gaan bergen als het ooit uitkomt dat hij het is geweest...

Ik ben gewoon klaar ermee. Zij hebben gewonnen, jammer voor mij.

Heeft ook deels met mijn verleden te maken dat ik zo reageer...

Bedankt voor de felicitaties.

Mijn vader heeft een huurauto geregeld, dus ik kan alsnog heen...

Helaas gaat door dit geintje mijn vakantie en Nottuln niet door...

Ik hoop dat je je niet hebt laten verleiden om alsnog de auto in de hens te steken!

Is altijd ***lig dat er mensen zijn die jaloers zijn. Zo is mijn auto ooit gewassen met zand :( bij mijn schoonouders in de buurt. Niemand wilde zeggen wie het gedaan had. Uiteindelijk heb ik met een defecte uitlaat (sebring die versterkte ipv dempen) zonder tussen demper elke avond laat weggereden. Namen ze me niet in dank af...

Mijn vader is in januari 70 geworden. Is toch een bijzondere leeftijd, en alsnog gefeliciteerd.