Jump to content
BMW United
Vonbeast

Audi RS6 evotech

Recommended Posts

GEEN BMW, maar vind het toch het delen waard. Deze is denk ik te vergelijken met de BMW M5 G-power hurricane RR. Het gave vind ik gewoon dat de wagen door een nederlandse auto spotter is gefilmd. En dat de wagen van een lid van Dragtimes.info is. Zoals sommigen zullen merken post ik daar wel meer clips van :good:

http://www.youtube.com/watch?v=_Tjp72cWe48

Guest plorie

Uit verschillende testen is gebleken dat die dikke Audi's wel een berg vermogen hebben, maar dat de BMW's dit veel beter op de weg krijgen en ook stabieler zijn... daar sta je dan met je rappe Ringen :rolleyes:

Ben nieuwsgierig naar welke testen dit zijn dan.. Lijkt mij dat je je vermogen met 4 wielaandrijving makkelijker en beter op de weg krijgt dan met 2 wiel aandrijving..

Ga maar zoeken, barst er van, al viinden ze een audi met 6 wiel aandrijving uit, ik durf te beweren dat ze dan nog als een zwabber sturen....

Deze evotech ken ik trouwens niet, nog niet in gereden, maar het voorgaande model was het net niet zeg maar....:D

Guest plorie

Dat zou je verwachten he, toch is meer wielen aandrijven niet per definitie beter. Bij zulke vermogens telt het sterker mee hoe je onderstel in elkaar zit.