Jump to content
BMW United
Vonbeast

Man rijbewijs kwijt

Recommended Posts

Stiekem vind ik het fucking grappig.. Spijtbrief naar de officier en als hij een schone lijst heeft heeft hij het rijbewijs binnen een paar weken terug.

Maar aan de andere kant jongens.. Dit is me wel een beetje te "Amerikaans"... Humor over andermans ellende. Beetje goedkope kijkcijfers scoren...

Als Richard morgen zijn 740i even uitlaat en gezeik krijgt met "Surveillanten Waldo en Ronald van de Gelderse KLPD" dan schelden we ze allemaal via het forum kapot....blink.gif

Ben ik helemaal met je eens,het is misschien wel zo dat sommige mensen niet zonder auto kunnen

,zeker niet als je vrachtwagenchauffeur bent =@,ergens ben jezelf schuld :huh:

Je bent altijd zelf schuld als je zoveel te hard gaat, risico van het vak. Waarom uitgerekend mijn naam nou weer als voorbeeld genoemd moet worden... :blink:

Wat eigenlijk triest is dat mensen allemaal gewillig meewerken om zich vast te laten leggen op de gevoelige plaat.

Vast niet dat ik met mijn giegel op tv kom, ik ga aan die braakballen zooi echt niet meewerken...brrrrrrrrrrr...

achteraf wordt altijd netjes gevraagd of je mee wil werken aan het programma. zo niet? dan kom je onherkenbaar in beeld fo zenden ze het niet uit.

Als je dit wel wil moet je daar voor tekeken.. zodat je niet achteraf kan zeggen ik wil het toch niet..

een quitclaim heet zoiets

http://nl.wikipedia.org/wiki/Quitclaim hier staat het beschreven voor acteurs en figuranten, maar dit geld dus ook voor zoiets