Jump to content
BMW United
Eric

Fajah Lourens heeft haar BMW liever in het matzwart

Recommended Posts

En daar hebben we de volgende BN’er die het niet meer eens is met de standaard kleur van haar bolide. Eerder zagen we de goedlachse Renate Verbaan met haar matzwarte Range Rover voorbij komen, nu heeft ook Fajah Lourens haar SUV in een wrapje laten wikkelen. Blijkbaar is mat nog steeds cool bij bekend Nederland.

Fajah, waarschijnlijk ken je haar niet van GTST -daar kijken mannen immers niet naar- maar de kans is groot dat je haar rondingen een keer op een billboard van lingerietoko Sapph bent tegengekomen. Anyway, deze actrice had het helemaal gehad met de muisgrijze kleur op haar X5. De auto volledig laten wrappen bood uitkomst.

Bij Blik op Sign werd haar Beierse kolos helemaal in het matzwart gestoken. In de gallery zie je hoe zulks er aan toe gaat. En Fajah? Die is er vooral erg blij mee.

BMW_X5_Fajah_Lourens_01.jpg

BMW_X5_Fajah_Lourens_02.jpg

En de rest staat op de bron.

Bron: Autoblog.nl

Volgens mij zat zijn financieel toch een beetje aan de grond? Ik geloof er niks van dat die auto van haar is. Ze wordt gewoon gebruikt om een beetje reclame te maken.

Guest plorie

Matzwart vind ik ook niks, dan is licht getint veel beter.

Oooh ging het over die X5?? :lol2:

Sommige auto's zijn in matzwart best leuk. Hier bij de Porsche dealer stond een kaaiman in matzwart maar die vond ik dan weer niet mooi.

Persoonlijk vind ik mat zwart of donkergrijs heel industrieel en dat spreekt mij enorm aan. Voor de grap nog wel eens nagedacht om mijn eigen Bimmer op deze manier te laten inpakken. De lak dient van een hele hoge kwaliteit te zijn voor het geval de hele handel er weer af moet. De lak op mijn auto is prima maar men waarschuwt hiervoor dus heb ik mijn bedenkingen. De kosten zijn ook niet bepaald laag te noemen. Volgens mij komt het inpakken aardig overeen met geheel spuiten. Ook uitpakken schijnt niet bepaald goedkoop te zijn.

BMW_Z4_matzwart_2_ori.jpg

Matzwarte_BMW_X6_2.jpg