Jump to content
BMW United
graad

Vandaag van t mooie koude weer genoten...

Recommended Posts

Meeste contact tussen de harde kern van hier gaat via whattsapp. Je kunt zo toegevoegd worden. Kijken je kinderen wel eens op je telefoon dan is het verstandiger om je niet toe te voegen...

Gaat het daar alleen over (kunstmatige aangelegde) heuvels en diepe troggen of ook over serieuse dingen?

Ik spiek ook nog wel eens maar het is erg stil..
Misschien maar eens aanmelden voor de wa-groep. Wie moet ik daarvoor hebben, ik kan Kawa iig geen bericht sturen zie ik?

On topic, van het weekend 500km gereden met der Z3. Vandaag trouwens heerlijk tour-weer maar ook heel blij dat ik de pekel-ellende vanmiddag kon afspoelen.

Gaat het daar alleen over (kunstmatige aangelegde) heuvels en diepe troggen of ook over serieuse dingen?

Het gaat soms ook over serieuze zaken.

Ik spiek ook nog wel eens maar het is erg stil..

Misschien maar eens aanmelden voor de wa-groep. Wie moet ik daarvoor hebben, ik kan Kawa iig geen bericht sturen zie ik?

.

Bericht op whattsapp bedoel je, of hier?

Facebook kijk ik ook nooit op en heb niet het idee dat ik iets mis. Ik zit dan wel in de Whatsappgroep maar ook daar mis je niets. Een meeting wordt 2 dagen van te voren georganiseerd en dan kunnen er maar 2 mensen en de rest zegt: volgende keer eerder aankondigen zodat ik wat kan regelen. En als je dan zegt over 6 weken leuke meeting daar, dan gaan er ook maar 2 mensen omdat de rest OVB staat of het tegen die tijd al vergeten is. Of het is te ver rijden. Of iedereen is voor 15u al weer vertrokken.

De laatste keer stond ik met stukken en dat was de leukste meet van het jaar! Toen bleef iedereen tenminste hangen om mij afgesleept te zien worden.