BigFreak 10 Report post Posted February 27, 2017 Is er animo om met een groepje een dagje te gaan kijken bij de Nurburgring? Leuke tocht Autobahn die kant op, eventueel met eigen auto de baan op, of vergapen aan al het moois en snels wat er op de baan voor bij komt en op de parking staat. Na die tijd ergens een dikke Schnitzel scoren en weer terug naar NL. Is hier animo voor? en zo ja, wanneer eventueel? Share this post Link to post Share on other sites
graad 2 Report post Posted February 27, 2017 Hier ben ik voor te porren!! Share this post Link to post Share on other sites
David 1 Report post Posted February 28, 2017 Goed plan! altijd leuk Share this post Link to post Share on other sites
Zeeuw 5 Report post Posted March 1, 2017 Er is genoeg info te vinden voor leuke bochten en goede schnitzels op het WWW. Ik ga graag mee, uiteraard ovb van de dag. Share this post Link to post Share on other sites
Renee38 3 Report post Posted March 1, 2017 Afhankelijk van de datum lijkt me wel leuk. Share this post Link to post Share on other sites