BigFreak 10 Report post Posted February 27, 2017 We hebben het idee om een Kartmeeting te houden. Gezellig ouweheoren en een paar rondjes scheuren om vervolgens met z'n allen ergens een vorkje te gaan prikken! Als hier animo voor is dan gaan we iets plannen. In de pol een aantal datums en plaatsen waar dit kan! Vul je voorkeur in en wellicht komt er een mooie meet uit voort! 2 of 3 Heats rijden +- €15,- per heat van 12 min. Eten: Van der Valk of All You Can Eat (Sushi&Grill/Wok) Share this post Link to post Share on other sites
dzmnd 8 Report post Posted February 27, 2017 Mis de optie om dit weekend in Barcelona buiten te karten ;-) Share this post Link to post Share on other sites
David 1 Report post Posted February 28, 2017 Lelystad heeft buiten ook een nieuwe baan, nog nooit op geweest maar lijkt mij ook wel leuk. Share this post Link to post Share on other sites
BigFreak 10 Report post Posted February 28, 2017 Buiten is alleen leuk als t mooi en vooral droog weer is! Share this post Link to post Share on other sites
Zeeuw 5 Report post Posted March 1, 2017 Ik heb mijn keuze gemaakt! Misschien in Utrecht ook lasergamen? Ook leuk voor diegene die niet willen/kunnen karten? Daarna flink buffelen uiteraard! Share this post Link to post Share on other sites
Zeeuw 5 Report post Posted April 8, 2017 Hoe laat morgen? Share this post Link to post Share on other sites
BigFreak 10 Report post Posted April 8, 2017 Eind van de middag? Share this post Link to post Share on other sites
Zeeuw 5 Report post Posted April 9, 2017 Ja is goed, gezellig Share this post Link to post Share on other sites
BigFreak 10 Report post Posted April 10, 2017 Ik heb er zin in! Share this post Link to post Share on other sites