Jump to content
BMW United

MADRacing

Members
  • Content Count

    2008
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

MADRacing last won the day on December 30 2012

MADRacing had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutraal

About MADRacing

  • Rank
    Vijfde versnelling
  • Birthday 10/02/1968

Contact Methodes

  • Website URL
    Http://www.madracing.nl

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Alkmaar
  • Interesses
    Serieuze auto's en motoren en alles wat met verbrandings technieken te maken heeft
  • Type BMW
    E38 7-serie
  • Bouwjaar
    1996
  • Lakkleur
    Petrol Mica
  1. MADRacing

    [E38] Onbekende optie

    Wat ik dacht klopt dus idd, de auto is van het koningshuis geweest en heeft in die tijd dus met een 728 badge gereden, de boeven...tsssss
  2. MADRacing

    [E23] M'n alpina...

    Leuk filumpie Graad, daar mag je met recht trots op zijn, ik ga eens rond bellen voor die bronzen voorpui.
  3. MADRacing

    Nieuwe Perslucht Compressor gekocht!

    Lekker Hendrik, dat zijn de knappe idd...en beide berekeningen kloppen niet, je hebt nog te maken met druk verlies en druk constante en condensatie, maar globaal trek ik er altijd 100 per 1000 liter af dus dan zou je op 1620 liter/min komen...zat dus
  4. MADRacing

    Kilometervreter topic

    Er wordt hier verkeerd gekopieerd in mijn beleving????
  5. MADRacing

    BMW BUS ??

    Jammer dat het vreselijk nep is...waterdamp ipv vette rubberrook...
  6. MADRacing

    Kilometervreter topic

  7. MADRacing

    Oeps

    Precies Desmomd, als je daar een prent voor krijgt meteen aanvechten, apparatuur is niet in staat om dubbel glas te meten.
  8. MADRacing

    Oeps

    Mazzelaar, maar dat van die ruiten is een beetje vreemd verhaal, ik heb er ook wel eens voor moeten stoppen en hield vrolijk vol dat dat standaard was en dit geen sjonnie bak is, Ze konden met zon meter niet meten omdat het glas te dik was?????
  9. MADRacing

    Dagje Lelystad

    Ziet er uit als een gezellige boel...
  10. MADRacing

    [E31] BMW TV The BMW 8 Series. E31.

    Gaaf filumpie... En tom dat zeg ik aljaren over een v12 touring...tja...
  11. MADRacing

    [E66] Even getankt en gaat meer in dan ik dacht

    Ik juist zo min mogelijk naar bonnetjes...anders moet de spaarbig weer een heel weekend geketter aanhoren, van zuiplap, drankorgel etc...
  12. MADRacing

    Vervallen vrijstelling mrb oldtimers

    Mooi gezegd Ad, ik loop dit ook al te verkondigen sinds de invoering van de EU en de Euro... Het wordt idd nu echt tijd voor aktie...ipv slaperig toe blijven kijken...
  13. MADRacing

    Vervallen vrijstelling mrb oldtimers

    Dat is nu juist het mooie het is harstikke simpel. Wegenbelasting een trap geven en in de peut en diesel stoppen. Alleen dat gaat niet meer omdat daar al verdacht veel accijns op zit ongeveer 50% meer als in onze buur landen. Kortom het probleem zit hem in het niet nakomen van loze beloftes van de overheid (kwartje Kok etc). Hopelijk gaat de economie nu echt stuk en kunnen we na het schrapen opnieuw beginnen, want er moet echt wat gaan gebeuren. Advies koop geen huis, laat niet verbouwen en ga geen lening aan bij de bank, dit vertraagd het proces...
  14. MADRacing

    [E38] 750i Eindelijk weer een 7!

    Sorry Walter dit is een eerste klas broodje aap verhaal...heel jammer. K&N olie is niet in staat LM stuk te maken, wel te vervuilen, de LM is per defintie een zwak punt van BMW, ik heb ze te vaak stuk zien gaan, het is alleen jammer dat er dan verkeerde conclusies getrokken worden. In al mijn auto's en motorfietsen en heel veel motoren van klanten, zeker 5 in de week (een slordige 250 op jaarbasis zeg maar), plant ik K&N filters ik heb nog nooit een kapotte LMM gehad door K&N olie...????? Een K&N geeft idd geen extra vermogen, dat is idd een misvatting, Edoch hij laat wel altijd 100% lucht door en doet dus hetzelfde als een nieuw OEM lucht filter. Het vervelende is echter dat een papieren filter na 5000 km nog slechts 80% lucht door laat en na 10.000 km vaak nog net aan 60% in dat geval geeft het OEM filter dus een verkeerde afstelling en vaak minder vermogen, het omgekeerde van wat jij dus zegt. Een ander groot voordeel is dat je een K&N nooit meer hoeft te vervangen, maar slechts eens in de 50.000 dient te reinigen. Kortom je kunt rustig een K&N steken, sterker nog ik adviseer het als je van techniek houdt.
  15. MADRacing

    Fotowedstrijd

    Ik zeg volledig vrij laten, zolang het maar je eigen voertuig is. Als iemand dikke platen van zijn auto heeft laten maken door een pro is ie daar waarschijnlijk trots op en is het juist leuk ze te delen... Ik denk dat er tegenwoordig foto gekken genoeg zijn die aardige plaatjes kunnen schieten. Zelf doen is natuurlijk het leukst, maar sommige mensen zijn wat minder bedreven hierin, zo ook voor het klussen aan je auto. Strakkies mag je hier niet meer een topic posten omdat je niet zelf aan je auto hebt gesleuteld, maar een derde dat heeft gedaan. Kortom vrij laten, we worden al genoeg geregeld en betutteld, daarnaast, moet je het gaan controleren en dan kun je discussies gaan verwachten, daar zit niemand op te wachten.
×