Ga naar inhoud

•  

• Welcome to BMW United

Hallo en welkom op BMW United. Je hebt een account nodig om het gehele forum te kunnen bekijken en/of reageren. Je kunt een account aanmaken door op de 'registreer' knop te drukken hierboven in de zwarte balk.

Foto

[E38] 750iL - 1999 - Cosmosschwarz Metallic

• Please log in to reply
    11 reacties in dit topic

#11 OFFLINE   Zeeuw

Zeeuw

Vijfde versnelling

• Members
    • 2494 Posts:
    • Type BMW:E31 8-serie

Gepost 24 september 2017 - 00:12

Hoop dat het verkopen geen frustratie wordt maar ik schat de kans heel hoog. Het moet al een ondernemer zijn die een youngtimer wil maar anders alleen habbiebabbie lui. Die gelijk komen halen voor helft van de verkoopprijs.
    Dit soort lui kan je niet aan het verstand peuteren dat ze gewoon bij Jetcars moeten gaan kopen.

Sorry, beetje MP frustratie van mijn kant. Hoop dat het je bespaart wordt Tom

Ik heb helaas ook MP ervaring. Bij mijn 740 kwam ook iemand kijken waarvoor ik eigenlijk de voordeur niet eens open wilde doen. Zag het al aankomen en inderdaad. Hij had meerdere 7-series, had er verstand van en de mijne was eigenlijk de moeite niet en hij was helemaal vanuit Den Haag gekomen (in E65 taxi) voor niets. Maar hij had wel geld bij voor de helft, dan wilde hij hem meteen meenemen. Uiteraard niet gedaan.

Paar weken later wel aan een liefhebber verkocht die hem nog steeds heeft zag ik via RDW.

Maar de auto staat nog niet op marktplaats. Eerst even hier proberen en dan op vakantie. Heb ook helemaal geen zin in mailtjes of ik wil ruilen met een Renault Megane die bomvol opties zit...

Iedereen die wel eens een auto verkoopt op Marktplaats herkent dit. Dat Tom daarom de tekst zo heeft geformuleerd sluit niet uit dat zulke figuren alsnog gaan reageren.

Je kan het negeren maar ook meespelen. Dat laatste heb ik wel eens gedaan en kan best leuk zijn. Heb meerdere voorbeelden voorbij zien komen op de sociale media.

Ik formuleer hier de tekst zo. Geen idee wie er kijkt. Op MP hou ik het een stuk beknopter en duurder uiteraard!

Nog geen bod nee.

• 0

#12 OFFLINE   Zeeuw

Zeeuw

Vijfde versnelling

• Members
    • 2494 Posts:
    • Type BMW:E31 8-serie

Gepost 26 september 2017 - 14:06

Afgelopen weekend de radio gemaakt. Een paar soldeerpunten op de printplaat waren gescheurd. Kwaaltje van de BM24 module.

• 0

0 Gebruiker(s) lezen dit topic

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers